خواهد سنگ کلیه منجر به آسیب کلیوی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

خواهد سنگ کلیه منجر به آسیب کلیوی

خواهد سنگ کلیه منجر به کلیه DamageTo رک و پوست کنده می شود، سنگ کلیه به احتمال زیاد منجر به صدمه به کلیه، حتی نارسایی کلیه اگر مردم سنگ کلیه درمان به موقع.
سنگ کلیه چگونه می تواند منجر به آسیب کلیوی؟
سنگ کلیه سنگ کلیه هستند که در بدن به سمت چپ برای دوره های زمانی می تواند جریان ادرار از طریق کلیه ها تاثیر می گذارد. در انواع خاصی از سنگ کلیه، لبه های ناهموار ممکن ممکن است عروق کوچک در کلیه ها آسیب برساند عنوان آن می گذرد و باعث زخم شود. در این صورت، به ظاهر از سطح کراتینین بالا به نظر می رسد به معقول، به عنوان آسیب کلیه و اختلال در عملکرد کلیه تشکیل شده است.
چگونه برای درمان سنگ کلیه.
همانطور که به درمان سنگ های بزرگ کلیه، علاوه بر استفاده از امواج صوتی برای شکستن سنگ؛ عمل جراحی برای برداشتن سنگ بسیار بزرگ در کلیه؛ با استفاده از یک دامنه برای برداشتن سنگ و جراحی غده پاراتیروئید، کارشناسان می گویند طب گیاهی چینی می تواند گزینه درمانی دیگر. از طریق تخریب، داروهای گیاهی چینی می تواند کمک به محدود سنگ کلیه، و در نهایت آنها را می توان از بدن با ادرار خارج شده است. کل فرایند هر گونه عوارض جانبی تولید نمی کند چرا که همه از داروهای گیاهی چینی از طبیعت می آیند.
اگر شما از سطح کراتینین بالا رنج می برند، به غیر از درمان سنگ کلیه خود را، تعمیر آسیب کلیه و دوره نقاهت عملکرد کلیه را تبدیل به مهم ترین نکته، به طوری که شما می توانید جلوگیری از بیماری خود را توسعه به نارسایی کلیه.
اگر شما سوال دیگری در مورد درمان سنگ کلیه و یا بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: